Навчально-методичний семінар “Академічна доброчесність: проблеми реалізації та відповідальність

Для того, щоб настали глобальні зміни, щоб змінити будь-яку систему, завжди варто розпочинати насамперед із себе й виховувати порядного громадянина та справедливу людину в собі та у своєму середовищі.

Академічна доброчесність починається із доброчесної поведінки кожного: студентів, учнів, батьків, вчителів, викладачів, керівників. Але, на жаль, як показує реальність, далеко не всі учасники освітнього процесу добре знайомі з поняттям академічної доброчесності. Чимало людей вважають, що академічна доброчесність стосується лише закладів вищої освіти і науки. Багато хто ніяк не може погодитися з тим, що академічна недоброчесність — це не лише плагіат, а й чимало інших негативних практик.

Тож сьогодні, 27.09.2024 року, студенти факультету природничої і фізико-математичної освіти на семінарі “Академічна доброчесність” від Журенка Микити Анатолійовича дізналися, що таке академічна доброчесність, чому це поняття стосується всіх учасників освітнього процесу, які проблеми з академічною доброчесністю спостерігаємо у закладах освіти, якою є відповідальність за академічно недоброчесну поведінку, як здійснюється перевірка на наявність текстових запозичень бакалаврських та магістерських робіт

.